Dlaczego warto zostać wystawcą?
- Chcesz nawiązać trwałe relacje biznesowe i znaleźć zaufanych partnerów?
- Potrzebujesz skutecznie zwiększyć sprzedaż?
- Szukasz najlepszego miejsca, aby wypromować nowe produkty?
- A może chcesz pokazać się w roli eksperta lub lidera w branży?
Wiemy, że firmy mają wiele różnych powodów, dla których biorą udział w targach, dlatego indywidualnie podchodzimy do każdego klienta i staramy się dopasowywać naszą ofertę do różnych wymagań!
Co o targach mówią wystawcy?
- Jesteśmy pierwszy raz na Targach SYMAS® MAINTENANCE. Jak je oceniamy? Jesteśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni. Świetna frekwencja, ale przede wszystkim też ludzie zorientowani, nastawieni na konkretne rozmowy, świadomi swojej obecności.
- Jestem bardzo mile zaskoczony. Od samego początku na terenie targów przemieszcza się bardzo dużo ludzi. Mieliśmy już bardzo wiele merytorycznych rozmów na temat nie tylko naszych rozwiązań, ale ogólnie rozumianego przemysłu.
- Targi SYMAS® MAINTENANCE z roku na rok są coraz lepsze, mamy coraz więcej klientów. Naprawdę pierwszy dzień był wyśmienity, jeżeli chodzi o liczbę i jakość zwiedzających.
Co wyróżnia Targi SYMAS® i MAINTENANCE?
Jako wystawca na Targach SYMAS® i MAINTENANCE docierasz do tysięcy potencjalnych klientów - w szczególności średniej i wyższej kadry technicznej m.in. z przemysłu chemicznego, rolno-spożywczego, tworzyw sztucznych, wydobywczego czy metalurgicznego.
Nasze targi wyróżnia koncentracja na dwóch konkretnych obszarach: transporcie i obróbce materiałów sypkich oraz utrzymaniu ruchu. Dzięki takiemu połączeniu tematów odpowiadamy na potrzeby większości firm produkcyjnych, których przedstawiciele przychodzą na targi po konkretne rozwiązania.
Nie miałeś jeszcze okazji brać udziału w targach jako wystawca? Niczym się nie przejmuj! Nasz zespół poprowadzi Cię krok po kroku, pomoże wybrać najlepszą opcję stoiska, dobierze odpowiednie formy reklamy i podpowie jak najlepiej przygotować się do udziału w wydarzeniu.
Stawiamy bardzo duży nacisk na jakość programu targów, dlatego zapraszamy branżowych ekspertów, aby dostarczyć uczestnikom najnowszą wiedzę, pokazać trendy i przygotować ich na zmiany, których w przemyśle jest sporo!
Dzięki nam docierasz do nowych klientów już od momentu zgłoszenia na targi. Podejmujemy szereg działań marketingowych, aby jak najlepiej promować Twoją firmę.
Po pierwszym dniu targów zapraszamy na wieczór branżowy, podczas którego nawiążesz nowe kontakty i poznasz pozostałych wystawców. A z okazji 15. edycji wydarzenia przygotowaliśmy też małą niespodziankę.
Jakie są możliwości udziału?
-
Stoisko
Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka typów stoisk, od ekonomicznej zabudowy po stoiska specjalne dopasowane do Twoich potrzeb!
-
Oferta reklamowa
W naszej ofercie znajdziesz szereg opcji reklamowych - online, outdoor, indoor oraz atrakcyjne pakiety. Dzięki temu wyróżnisz swoją firmę i zapadniesz w pamięć zwiedzającym!
-
Wystąpienie na scenie
Pokaż się w roli eksperta! Przygotuj ciekawe case study lub opowiedz o najnowszych technologiach podczas workshopów na scenie targowej.
Jak wziąć udział w targach?
-
Poznajmy się!
Opowiedz nam o swojej firmie: jakich klientów szukasz, jaki jest Twój budżet i główne cele udziału w targach. Przygotujemy dla Ciebie ofertę i pomożemy wybrać najlepsze stoisko!
Sprawdź jakie typy stoisk oferujemy:
-
Złóż zamówienie w panelu wystawcy
Po wybraniu stoiska zarejestruj firmę i złóż zamówienie w panelu wystawcy.
Wypełnij dane swojej firmy w katalogu online, aby Twoja firma była widoczna na liście wystawców!
-
Czas na promocję!
Prześlij nam swoje materiały promocyjne - zaproszenie wideo do wykorzystania w social mediach, nowości produktowe czy artykuł z case study wdrożenia Twojej technologii u klienta.
Od momentu zgłoszenia będziemy aktywnie promować Twoją firmę.
-
Zaproś swoich klientów
Największe sukcesy targowe widzimy wśród wystawców, którzy aktywnie zaangażowali się w promocję swojego udziału przed wydarzeniem. Koniecznie zaproś swoich obecnych klientów, poinformuj obserwatorów w social mediach i na stronie internetowej.
Sprawdź profil uczestników targów
Przygotowaliśmy raport dotyczący uczestników targów - sprawdź czy są tam twoi klienci, a jeśli potrzebujesz więcej informacji - opowiedz nam czym zajmuje się Twoja firma, jakich klientów szukasz i chętnie Ci doradzimy!
-
Profil wystawców SYMAS®
1. Przetwarzanie materiałów sypkich
- kruszenie, granulowanie, chłodzenie, suszenie, separacja, przesiewanie, mieszanie
2. Obróbka i transport
- sortowanie, filtrowanie, ważenie, dozowanie, maszyny wibracyjne, transport przenośnikowy i pneumatyczny, aparatura kontrolno-pomiarowa
3. Magazynowanie
- przechowywanie, silosy, technika magazynowania, pakowanie i przeładunek produktów sypkich, hałdowania
4. Usługi dla branży
- projektowanie i realizacja instalacji i obiektów przemysłowych, remonty i utrzymanie ruchu, audyt i certyfikacja urządzeń, transport i spedycja materiałów sypkich
-
Profil wystawców MAINTENANCE
1. Urządzenia do diagnostyki i monitoringu stanu maszyn
2. Podzespoły i elementy mechaniczne
3. Pneumatyka i hydraulika
4. Elektryka, napędy i sterowanie
5. Chemia techniczna i środki smarne
6. Narzędzia, wyposażenie warsztatu i hali przemysłowej
7. Bezpieczeństwo przemysłowe
8. Urządzenia i środki utrzymania czystości zakładu produkcyjnego
9. Automatyka i robotyka
10. Systemy IT dla produkcji i utrzymania ruchu
11. Urządzenia transportu i logistyki wewnątrzzakładowej
12. Outsourcing usług utrzymania ruchu
Targi trwają tylko 2 dni, ale my cały rok pracujemy, aby Twój udział w targach okazał się sukcesem!
Nasz zespół jest zawsze gotowy, aby odpowiedzieć na Twoje pytania, doradzić w wyborze najlepszych form promocji i rodzajów stoisk. Jeśli chcesz poznać szczegółową ofertę udziału - napisz do nas, zadzwoń lub przyjedź na kawę do naszego biura w Krakowie. :)