Wizyta na stoisku A38 to gwarancja spotkania z ekspertami i praktykami, którzy w czasie praktycznych warsztatów mechanicznych i elektronicznych chętnie podzielą się z Państwem swoją wiedzą. Na targach zaprezentują wiele nowości, takich jak silnik synchroniczny DR2C (IE5) oraz DriveRadar® IoT Suite w nowej odsłonie - teraz także dla przekładni standardowych.
Z kolei DriveRadar® IoT Suite do przekładni przemysłowych już wielokrotnie sprawdził się u naszych Klientów. Oferuje on nowoczesny oraz inteligentny system monitorowania stanu, który zbiera w cyfrowej postaci dane przekładni i dokonuje ich automatycznej analizy. W oparciu o jej wyniki można dokonać oceny aktualnego stanu przekładni oraz zaplanować działania z zakresu konserwacji prewencyjnej (predictive maintenance).
Warsztaty na stoisku
To już swego rodzaju tradycja, że na swoim stoisku w czasie targów SYMAS® i MAINTENANCE firma SEW EURODRIVE prowadzi warsztaty praktyczne. Tak samo będzie i tym razem.
I tak w czasie pokazów z zakresu serwisu mechanicznego zaprezentują pozycje pracy przekładni oraz powiedzą o czym należy pamiętać przy jej montażu. Na praktycznych przykładach udowodnią, jak ważna jest odpowiednia wentylacja przekładni pod kątem pracy uszczelniaczy oraz zaprezentują poprawny sposób montażu zębnika bez siłowego użycia narzędzi. Dla najbardziej wymagających i zainteresowanych widzów przygotowali demontaż przekładni przy zastosowaniu naszych narzędzi oraz demontaż enkodera na silniku.
Pokazy z zakresu serwisu elektronicznego przybliżą natomiast zwiedzającym nowoczesne układy falownikowe generacji C wobec wymagań instalacyjnych różnych aplikacji, a także zagadnienia dotyczące obwodów sterowania hamulcem SEW w kontekście zrównoważonego rozwoju, co jest jednym z wielu działań podkreślających ich #TheGreenSideOfDrive.
Poniżej agenda warsztatów.
18 października
10:00 – pozycje pracy przekładni oraz odpowiednia wentylacja reduktora
11:00 – obwody sterowania hamulcem w dobie zrównoważonego rozwoju
12:00 – demontaż przekładni za pomocą narzędzi SEW-EURODRIVE
13:00 – nowoczesne układy falownikowe generacji C wobec wymagań instalacyjnych
13:30 – poprawny demontaż i montaż enkodera oraz regulacja mechaniczna hamulca
14:30 – poprawny montaż i demontaż zębnika
19 października
10:00 – pozycje pracy przekładni oraz odpowiednia wentylacja reduktora
11:00 – demontaż przekładni za pomocą narzędzi SEW-EURODRIVE
13:00 – poprawny demontaż i montaż enkodera oraz regulacja mechaniczna hamulca
14:00 – poprawny montaż i demontaż zębnika